Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекьсва ми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекьсва ми

    Имам много дразнещ проблем хора! Преди да започна с описанието се извиниавам ако има отворена тема по вапроса вече. Та значи 156-та ми прекьсва на 2500 на 3000 оборота и влиза много трудно в червено ,ниакак си губи мощност или дава усещане за липса на такава след 4000 определено.
    Сега за нещата които сам подменил за да се опитам да отстраниа проблема(извинявам се но понеже живея в англиа и не знам на частите бьлгарските наименожаниа понеже не сам се сбльсквал преди с нуждата) та смених lambda sensor,crankshaft sensor(той е отдолу на двигателиа,май има нещо общо с коляновия вал),слагах добавки за прочистване на инжекторите,рестартирах компа ,смених свешти с лули и кабели последно понеже я карах на диагностика и казаха 4е нищо не показвало, но човека ме увери че ако смена свещите и кабелите ще се оправи.Пак ми прекьсвааааа Ще сам благодарен ако ниакой даде савет ,остана само в сьбота да смена горивен филтьр и ве4е сам исчерпан откам идеи тотално . Забравих да спомена,че смених ваздушен филтар и направих теста за проверка на MAF сензора посредством принципа на откачване(променя работата на двигателя кам по лошо не само на ниските но и на високи обороти)
    Last edited by Kiriaka; d.m.y г., 00:01.

  • #2
    Колега, не е лошо да кажеш с какъв мотор си и коя година е колата. Ясно е че е бензинов, ама ... Като ходи на диагностика, дебитомера (MAF sensor) гледаха ли ти как е?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Добре дошъл, колега! Моля те, не използвай Четворката вместо буквата Ч!!!

      Бензинов филтър няма нужда да сменяш, просто нямаш такъв - ако мотора ти е Твин Спарк. Обърни внимание на дебитомера.

      Успех

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Колега, не е лошо да кажеш с какъв мотор си и коя година е колата. Ясно е че е бензинов, ама ... Като ходи на диагностика, дебитомера (MAF sensor) гледаха ли ти как е?
        2000-та е 1.8 е мотора .Тькмо вмьквах тва за вьздуха че го бяй пропуснал,извиниавам се за което

        Comment


        • #5
          Това с откачването на MAF-a е несериозно. Не може да се диагностицира по този начин, освен ако не е тотално свършил.
          Като идея огледай си въздуховодите особено след MAF-a да не е сцепено някъде и да смуче въздух.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Добре дошъл, колега! Моля те, не използвай Четворката вместо буквата Ч!!!

            Бензинов филтър няма нужда да сменяш, просто нямаш такъв - ако мотора ти е Твин Спарк. Обърни внимание на дебитомера.

            Успех
            Извинявам се за 4-та навик не сам свикнал да исползвам кирелица.Да такьб е типа на мотора но гледам че продават филтри за модела макар че не сам тьрсил каде ми се намира филтьра още.Що се отнася до дебитометара сам свалял големия маркуч и след него клапата позабьрсах макар че нямаше кво толкова да и бьрша,ама май сам резхерметизирал нещо понеже сега като подам рязко газ и се чужа как зима вьздух от там някаде,но като цяло никва промяна,нито кам добро ни кам лошо[COLOR="Silver"]

            ---------- Post added at 00:28 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

            Ок ще го погледна тва чудо пак.Благодаря за бьрзото отзоваване хора

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Kiriaka Покажи съобщение
              Извинявам се за 4-та навик не сам свикнал да исползвам кирелица.Да такьб е типа на мотора но гледам че продават филтри за модела макар че не сам тьрсил каде ми се намира филтьра още.Що се отнася до дебитометара сам свалял големия маркуч и след него клапата позабьрсах макар че нямаше кво толкова да и бьрша,ама май сам резхерметизирал нещо понеже сега като подам рязко газ и се чужа как зима вьздух от там някаде,но като цяло никва промяна,нито кам добро ни кам лошо[COLOR="Silver"]

              ---------- Post added at 00:28 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

              Ок ще го погледна тва чудо пак.Благодаря за бьрзото отзоваване хора
              Добре де, а като си българин поне правописа не го ли знаеш?
              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                Добре де, а като си българин поне правописа не го ли знаеш?
                Дебитомер или скъсан маркуч след него.

                И на мен ми се е налагало да пиша от чужбински компютър, и понякога не е лесно.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                  Добре де, а като си българин поне правописа не го ли знаеш?
                  Силно се надявам да го знам колега,но винаги има какво да се подобри,макар че мислех че по скоро хората стават членове на сайта за да си помагат по отношение на автомобилите не толкова да си говорят за правопис.Не ме разбирай погрешно просто не очаквах някой да се заяжда за сбьркана буква.Благодаря за саветите на останалите колеги които дават мнения по проблема ми с колата а не правописа.

                  Comment


                  • #10
                    Не го приемай толкова лично за правописа, все пак колкото повече правилно изписани думи, толкова по добре ще работи и търсачката. Ако всички пишеха с един милион грешки в постовете си, после някой като напише дебитомер в търсачката и ще му излязат 0 резултата щото единия написал дебитумер, другия дебетомер,третия дебиломер..(груб пример).
                    А иначе по темата - щом си сменил толкова неща и няма подобрение, бих заложил на предположението на bilgiiski.
                    Успех!
                    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                    Comment


                    • #11
                      Катализатор?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
                        Катализатор?
                        Какво катализатор продаваш купуваш заменяш.
                        А прекъсването да се дължи на него едва ли там сиптомите са различни на студено и на топло има промяна в поведението на двигателя. По скоро прилича на дебитомер (MAF) или сериозен пропуск на въздух.
                        Другото е не разбрах дали колегата е сменил кабелите и свещите или не. Но за да прекъсва има наработещи поне две бубини ако си с евро 2 мотора. Ако е с многото сонди там вече може и една бубина да прави белята.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Какво катализатор продаваш купуваш заменяш.
                          А прекъсването да се дължи на него едва ли там сиптомите са различни на студено и на топло има промяна в поведението на двигателя. По скоро прилича на дебитомер (MAF) или сериозен пропуск на въздух.
                          Другото е не разбрах дали колегата е сменил кабелите и свещите или не. Но за да прекъсва има наработещи поне две бубини ако си с евро 2 мотора. Ако е с многото сонди там вече може и една бубина да прави белята.
                          Koлега,незнам как се определя типа (в смисал евро 2 нищо не ми говори),иначе смених всичко на куп,свещи,кабели и лули или там каквото се водят .

                          Comment


                          • #14
                            Евро 2 е екостандарта на колата, има и 3 и 4 и 5.Па и 6 май ще има скоро.156-ците са 2 или 3 в зависимост от годината на производство.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Колеги от сутринта сам под капака огледах вьздухопроводите нямам скьсан и тьй като да кажем 99% смятат че е дебитометара го смених.Нищо не промени,обаче като подам рязко гас се чува едно засмукване ама то е някаде дето започва клапата след големия вьздухопровод и немога да разбера от каде точно и дали е от ония ден когато я отваря да я зачистя или си е от преди,но по скоро мисля че се появи след като я свалях.Дано да не е нещо след тая клапа че там ще я закьсам вече изглежда ми ацки претрупано.Някакви предложения? Благодаря предварително .
                              Last edited by Kiriaka; d.m.y г., 17:15.

                              Comment

                              Working...
                              X